- Cal realitzar-lo per escrit.
- Conté relació de mercaderies incloses dins d'una determinada operació comercial.
- És la conseqüència documental del lliurament de la mercaderia que es va sol·licitar a la comanda.
- Acompanya les mercaderies per tal que el seu receptor pugui comprovar-ne l'entrada al magatzem.
Identificació de les parts:
-Dades del comprador: nom, domicili i número d'identificació fiscal.
-Dades del venedor: nom, domicili i número d'identificació fiscal.
Identificació del document:
-Número de documpent: és un número correlatiu que s'assigna segons els docuements que hagi generat l'empresa.
-Data d'emissió. indica la data en què es va emetre l'albarà i, per tant, la sortida de data de mercaderies del magatzem del venedor.
-Comanmda de referència: número de comanda del compradoral cual corresponen les mercaderies ressenyades a l'albarà.
Identificació de la mercaderia:
-Codi de cada producte
-Unitats a comprar de cada producte
-Descripció de cada producte
-Preu unitari de cada producte
-Preu total de cada producte
Condicions de lliurament:
-Identificació: s'identifica qui fa el lliurament. En cas que sigui el propi venedor, es pot deixar en blanc.
-Paquets: número de paquets. S'en pot ressenyar la mida i el pes.
-Lloc lliurament
Declaració de conformitat:
-El comprador signa el document declaranta la seva conformitat amb el lliurament. Al costat de la signatura s'hi ha de reflectir la data.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada