La causa de l'anul·lació serà la que determini el to de l'escrit:
-Causes imputables al client:
El to i el contingut del missatge aniran destinats a justificar l'anul·lació, dol·licitant les oportunes disculpes i oferint una reparació adequada del proveïdor pels possibles perjudicis causats.
-Causes imputables al proveïdor:
El to serà més ferm; sense abandonar la correció, cal explicar, amb tota claretat, els motius que han portat a l'anul·lació de la comanda.
Exemple:
MÚSIQUES DEL MÓN, escriu a MUSICS, SA per comunicar-li que amul·la la comanda degut a que han sortit problemes aliens a l'empresa i segurament hauran de tancar.
Data: 03/03/2014
MUSIQUES DEL MÓN
c/ Del Xaloc, 77
València 46710
Telf: 967893452
CIF: A-276354635
MUSICS S.A
c/Gran Via , 128
Barcelona 08780
Telf:937864512
CIF: B-19872536
3 de Març del 2014
Assumpte: Anul·lació de comanda
Assumpte: Anul·lació de comanda
Distingits senyors,
Us escribim amb objecte d’informar-vos de que la vostre comanda de data: 25
de Febrer del 2014 no ha pogut portar-se a terme a causa de que han sortit problemas
aliens a l’empresa i segurament haurem de tancar.
Agraïm la vostre paciencia i empatía,
Atentament,
MUSIQUES DEL MÓN SA
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada